Call-центр работает круглосуточно. Здесь более 200 профессоров-преподавателей, врачей в три смены непрерывно отвечают на вопросы граждан.
В Call-центр, начавший свою работу 15 марта нынешнего года в 21:00 часов, до сегодняшнего дня, то есть 1 апреля 12:00 часов поступило более 510 тысяч звонков.
Если обратить внимание на часто задаваемые вопросы, в первые дни население обращалось с тем, чтобы узнать о коронавирусной инфекции, ее симптомах и путях передачи, мерах профилактики. А сейчас граждане обращаются с такими вопросами, как каковы правила карантина, кто не должен выходить на улицу, а кому это разрешено, где можно сдать анализы на COVID-19, в каких учреждениях граждане находятся на карантине, каково их состояние и другие. Вместе с этим, свою актуальность не теряет вопрос о симптомах заболевания.
Источник
Batafsil | Подробно | Read more... InfoCOM
Related News
Top News
-
O‘zbekiston va AQSh o‘rtasidagi maxfiy harbiy ma’lumotlar bo‘yicha bitim ma’qullandi.
Qonunda o‘zaro manfaatli ma’lumotlar almashinuvi, beg‘araz harbiy-texnik yordam olish, harbiy texnikalarni to‘g‘ri ekspluatatsiya qilish uchun...
-
Суперлига. "Андижон" ўз майдонида "Металлург" қаршилигини енга олмади
Суперлиганинг 8-турида "Андижон" ўз майдонида "Металлург"ни қабул қилди.
-
Kelgusi hafta boshida qanday ob-havo kutilayotgani ma’lum qilindi.
«O‘zgidromet» 20-22 may kunlari uchun ob-havo prognozini e’lon qildi..
-
Суперлига. "Андижон" - "Металлург". Асосий таркиблар эълон қилинди
Суперлига 8-турида "Андижон" ўз майдонида "Металлург"ни қабул қилади.
-
G‘azoda gumanitar yordam yetkazish uchun AQSh bandargohi ochildi.
G‘azo sektorida tinch aholiga gumanitar yordam yetkazish uchun AQSh harbiylari tomonidan qurilgan bandargoh ishga tushirildi..
-
Хави: "Танқидлар мени яхшилайди"
Хави "Барселона"да қандай кайфиятда ишлаётгани ҳақида гапирди.