Call-центр работает круглосуточно. Здесь более 200 профессоров-преподавателей, врачей в три смены непрерывно отвечают на вопросы граждан.
В Call-центр, начавший свою работу 15 марта нынешнего года в 21:00 часов, до сегодняшнего дня, то есть 1 апреля 12:00 часов поступило более 510 тысяч звонков.
Если обратить внимание на часто задаваемые вопросы, в первые дни население обращалось с тем, чтобы узнать о коронавирусной инфекции, ее симптомах и путях передачи, мерах профилактики. А сейчас граждане обращаются с такими вопросами, как каковы правила карантина, кто не должен выходить на улицу, а кому это разрешено, где можно сдать анализы на COVID-19, в каких учреждениях граждане находятся на карантине, каково их состояние и другие. Вместе с этим, свою актуальность не теряет вопрос о симптомах заболевания.
Источник
Batafsil | Подробно | Read more... InfoCOM
Related News
Top News
-
"Бавария" ўз футболчисини сотишга тайёр эканлигини маълум қилди
"Бавария" германиялик ярим ҳимоячи Йозуа Киммих бўйича йирик таклифларни кўриб чиқишга тайёр.
-
"Agro Invitro": Jizzaxda qishloq xo‘jaligi sohasida innovatsion loyiha ishga tushirildi.
Jizzax viloyatida yangi "Agro Invitro" kompleksi ochildi. Bu loyiha Agrobank hamkorligida qishloq xo‘jaligi sohasida yuqori hosildorlikka ega,...
-
Sky News: Ukraina samolyoti birinchi marta Rossiya hududidagi nishonga zarba berdi.
Ukraina Qurolli kuchlari Havo kuchlari Belgoroddagi «Rossiya qo‘mondonlik markazi»ga to‘g‘ridan to‘g‘ri zarba berdi, deb da’vo qilmoqda Britaniya...
-
Флик Гавининг "Барселона"даги янги ролини танлади
Каталониянинг "Барселона" клубининг янги бош мураббийи Ханс-Дитер Флик испаниялик ярим ҳимоячи Гавининг жамоадаги ўрни ҳақида бир қарорга келди.
-
-
O‘zbekistonda media-mahsulotlardan foydalanish ustidan nazorat kuchaytiriladi.
Prezident tomonidan “Ijrochilar, fonogramma tayyorlovchilar va eshittirish tashkilotlari huquqlarini muhofaza qilish to‘g‘risidagi xalqaro...